VAROVÁNÍ: TYTO STRÁNKY JSOU ZAMĚŘENÉ NA SHOUNEN-AI A YAOI, NEBOLI VZTAHY MEZI MUŽI.

pondělí 14. srpna 2017

Proč Xantila? Něco o mé přezdívce

Jak vznikla moje druhá přezdívka, Tichá voda, asi nemusím vysvětlovat. Myslím, že každý má celkem jasnou představu. Ale Xantila?


Titulní obrázek z mangy Rikara, který používám na Aarinfantasy jako avatar.

Upřímně, ze začátku jsem prostě chtěla slovo, co by znělo exoticky, nic hlubšího v tom nebylo.
Také to dříve bylo jen jméno pro jednu z fiktivních zemí, kam umísťuji své příběhy koncepty příběhů, které možná jednou i rozepíšu. Proto se nedivte, když se dočtete, co se děje v Xantile a okolních zemích.

S tím souvisí, že původně jsem používala přezdívku LadyXantila. Ale brzy mi to lady začalo připadat hrozně snobské a tak došlo ke zkrácení. Někde starou variantu ještě používám, ať už proto, že jsem líná ji měnit, nebo je už jméno Xantila obsazené (No tohle?! Nepravděpodobné!).

Bylo by stylové, kdybych si vybrala přezdívku se symbolickým významem, ale přiznávám se, to, že xanthos znamená v řečtině žlutý mi došlo až mnohem později. Ne, že bych si stěžovala. Žlutá byla v Číně barvou císařů. A kromě toho...

zdroj obrázku: The King in Yellow

Král ve žluté. (Ten od Chamberse, ne od Chandlera). Kdo má rád horory, nadpřirozeno a příběhy o snech a šílenství, doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat