VAROVÁNÍ: TYTO STRÁNKY JSOU ZAMĚŘENÉ NA SHOUNEN-AI A YAOI, NEBOLI VZTAHY MEZI MUŽI.

úterý 8. srpna 2017

Rovnýma nohama do vod neznámých

Už je to tak, zdrhla jsem z blog.cz kde jsem měla sporadicky fungující blogísek Yaoi is not dead.

Blog.cz už to prostě nezvládá. Chybové měření návštěvnosti, šedé mínusy místo hvězdičkového hodnocení, nefungující vyhledávání jak na hlavní stránce, tak na blozích,... a do toho cenzura krtitiky a spousta protivné reklamy. Právě reklama byla tou poslední kapkou do příslovečného poháru hořkosti. No řekněte, chtěli byste pod svými články TOHLE?



Krása, že?

Trocha planého moralizování: Já jsem sice prohnilá yaoistka, které to pouze připadá nevkusné, ale spoustu blogů si zakládá mládež, ne-li rovnou děti.Opravdu mají mít pod každým článkem velkou reklamu na bulvár nejhoršího ražení? A stejně tak na titulní straně blog.cz?

A tak jsem tady a učím se znova od píky psát blog. Jestli mi nadšení vydrží, netuším. Ale pokud někoho můj skromný blog zaujme, bude to velké povzbuzení do budoucna.


Žádné komentáře:

Okomentovat