VAROVÁNÍ: TYTO STRÁNKY JSOU ZAMĚŘENÉ NA SHOUNEN-AI A YAOI, NEBOLI VZTAHY MEZI MUŽI.

středa 9. srpna 2017

SacrifiXi



SakrifiXi je yaoi hra ve stylu visual novel, kterou její autorka M-T-D-G nabízí ZDARMA na své stránce na Deviantartu, konkrétně zde: SacrifiXi by M-T-D-G.



Hra se odehrává v domorodé vesnice Ammutzo, jejíž kultura je inspirována hlavně Aztéky. Příběh začíná, když se bohové po době klidu začnou opět dožadovat lidských obětí a mladík Nena, hlavní hrdina hry, tak přijde o nejlepšího přítele. A co se bude dít dál? To už je na vás.

Hra má šest různých konců a v každém máte 18+ yaoi scénu 😊

Co se mi na hře líbilo: Hezká grafika, zajímavé prostředí a příběh a hlavně cena
Co se mi nelíbilo: všechna menu jsou na začátku hry, o některých postavách se jenom dočteme, pár chyb v textu

Závěr: Na to, že je to fanmade, tak super!

EDIT: Recenzi jsem psala v době, kdy jsem byla ze SacrifiXi nadšená, protože to byla první free yaoi hra, kterou jsem našla. Dnes bych ji hodnotila poněkud kritičtěji.

Žádné komentáře:

Okomentovat