VAROVÁNÍ: TYTO STRÁNKY JSOU ZAMĚŘENÉ NA SHOUNEN-AI A YAOI, NEBOLI VZTAHY MEZI MUŽI.

středa 9. srpna 2017

Básnička z Fujoshi festu


Protože z mně nepochopitelných důvodů mají lidi zájem o mou soutěžní básničku, složenou během jednoho dne na Fujoshi/Fudanshi festivalu v Počátkách, se zadanými slovy: bůh, knoflík, kukuřice, zadek a pneumatika, prosím, zde je:



(Název si nepamatuju)

Trávit léto na farmě
může býti únavné.
Je tu nuda k uzoufání
a nemám nic k muchlování.

"Co s tím něco udělat?"
Řekl Boris kamarád.
Mrkl na mě spiklenecky,
ukázal za prázdné necky.
"Jde ti matematika?
tu je pneumatika.
Šedé buňky zapojíme,
ukouše si ulovíme"

O celém tom zvrhlém plánu
nemá uke ani páru.
Leží v poli kukuřice,
v ruce láhev slivovice.

Spiklenci stále čekají,
už za hlavu se chytají.
Najednou však slyší hluk.
Že by v pasti už byl kluk?

"Ať jsi démon nebo bůh,
nevstoupíš za tento kruh!"
To jen soused hůlkou mává,
v kruhu duchy vyvolává.

Štěstí nám zjevně nepřeje,
já zatvářím se kysele.
Boris však, kliďas parádní,
říká: "Pojď, mám plán náhradní."

Probouzím se na seně,
zírám kolem zmateně.
Zadek bolí, knoflík chybí,
člověk platí za svý chyby.

Nežli takovouhle frašku,
dám si příště taky flašku.

1 komentář:

  1. Krásný:DD. Ihned jsem se podělila s manželem:).Též pochváli a né, že by musel:D.

    OdpovědětVymazat