VAROVÁNÍ: TYTO STRÁNKY JSOU ZAMĚŘENÉ NA SHOUNEN-AI A YAOI, NEBOLI VZTAHY MEZI MUŽI.

středa 9. srpna 2017

Relativně normální yaoistka

... rozhodně nejsem. Ale o tom později.

Upozornění pro širší veřejnost: Yaoi je žánr o homosexuálních vztazích mezi muži*, psaný a kreslený většinou ženami pro ženy. Jo, vážně. Nechcete-li pokračovat ve čtení, nemusíte.

* vetšinou tedy o značně stylizovaných vztazích mezi kreslenými bišíky. Viz článek Yaoi není realistické. A proč by mělo být?




Yaoistka přistižena při činu (zdroj ZDE)

Takže... Normální yaoistka? Není to oxymoron? Pro vetšinovou společnost, které přijde divné už anime jako takové a na gaye se dívá jako na pozéry nebo úchyly, jistě. Pro fanoušky anime, kteří, ať už doslova či metaforicky, dostali po hlavě yaoi pádlem, také.

Otázku, co je normální pro yaoistku si tak mohou položit asi jen yaoistky samy. Za mě jen pár bodů o normálním a nenormálním chování yaoistek:


1. "KAWAIII DESU! SUGOI! BAKA-CHAN!"
Pseudojaponština? Ne díky. Naštěstí z toho vyrostou.

2. Nezvladatelné hihňání a pištění, kdykoliv se v okolí vyskytne něco teplého.
Na veřejnosti se většinou uhlídám a nepištím, ale nepřiměřený zájem na mě je asi znát i tak. Doma se pak rozplývám co srdce ráčí.

3. Velmi tajná složka - ale kdo ji v počítači nemá, že?
Mám, ale zas takové hrůzy v ní nejsou.

4. Já pro všední dny VS festivalové já utržené ze řetězu.
Ne, že bych se jakožto těžký introvert někdy trhala ze řetězu, ale jinak to sedí. S tím souvisí také sbírka yaoi placek, kterou rozhodně nenosím běžně na batohu.

5. Yaoistka že chodí s klukem?!
Jo. Už si zvykl.

6. Fanfikce a slash
Záleží. Ač to zní divně, nečtu třeba nic na Harryho Pottera ani Pána Prstenů, protože na tom jsem vyrostla. Tyhle příběhy a postavy mám spojené s dětstvím a rodinou a k tomu prostě slash nepatří. Ovšem proti gustu...

7. Kult kukuřice...
Protože mezi yaoistkami se člověk vážně nenudí. :-D


A pár běžně diskutovaných kontroverzností v yaoi a slash dílech:

8. Shota?
Ne díky. Morálka sem, morálka tam, když jsou ti fracci kreslený, ale mě děti prostě nepřijdou sexy.

9. Incest?
Možná jsem málo otrlá, možná naopak až moc, ale ani tohle "zakázané ovoce" mi nepřijde zvlášť zajímavé.

10. Non-con?
Ano prosím.

11. Sado maso?
Dobře napsané? Doopravdy dobře napsané? Ne hetero? Beru všema dvaceti!

12. Real person slash?
Ano prosím. I když ne zrovna herci nebo japonské kapely. Pár historických osobností, ovšem když prolézám povídkové servery v marné snaze na ně něco najít, vždycky si vzpomenu na TOHLE.
PS: Ne, zrovna tyhle dva fakt neshipuju, tedy pokud by vás něco takového vůbec napadlo.


Pokud to nějaká yaoistka dočetla až sem, budu nesmírně ráda za komentář. Při hledání "relativně normální yaoistky" je každá pomoc dobrá. :-D

1 komentář:

  1. Jsem na tom stejně až na šestku. Taková spisovatelka a překladatelka jako Patoložka, ta dá dohromady tak vtipné povídky až brečím smíchy:).
    Že děti nejsou sexy velmi souhlasím a sekala bych to na špalku.
    Děkuji za vtipný náhled do své duše yaoistky:D.

    OdpovědětVymazat